HYLA je vodeći svetski prozivođač aparata za filtraciju vazduha i čišćenje prostora koji svoje
proizvode prodaje u 70 zemalja širom sveta.

HYLA na srpskom tržištu posluje punih 10 godina, odnosno od 2008. godine.

Šta je HYLA EST?
HYLA EST je uređaj koji služi za eliminaciju prašine i grinja tokom uobičajenog čišćenja, dok
istovremeno pročišćava vazduh u prostoriji u kojoj se koristi. Više o uređaju možete saznati
ovde.

Pročitajte više na ovu temu.

Svi klasični usisivači (bez obzira da li za skladištenje prašine koriste kesu, praznu posudu ili
posudu sa vodom) imaju mehaničke filtere (HEPA filteri, sunđerasti filteri, i sl.). Ti filteri služe
da onemoguće prašini da se iz usisivača vrati nazad u prostor, ali nam je svima poznato da je u
praksi to nemoguće i da su usisvači koji pri korišćenju izbacuju prašinu svakodnevnica.
Sa druge strane, HYLA EST uređaji JEDINI NA SVETU NEMAJU NI JEDAN MEHANIČKI FILTER, što
ih automatski odvaja od svih ostalih uređaja po jednistvenosti! Savršena filtracija je moguća
zahvaljujući patentiranom separatoru koji omogućuje da pri korišćenju i najzahtevnijih opcija
čišćenja, HYLA EST uređaji u prostor ne vraćaju ni jednu česticu prašine, več samo 100% čist
vazduh!

HYLA AERA je stoni prečišćivač vazduha u prostorijama, koji radi na principu veštačke kiše.
Više o uređaju možete saznati ovde.

Pročitajte više na ovu temu.

U vodu koja se nalazi u HYLA AERA uređaju je dozvoljeno dodati eterična ulja, morsku so, kao i
sredstva za dezinfekciju. Napominjemo da prednost imaju sredstva na priodnoj bazi, ne veštačka hemijska sredstva.

Posudu za HYLA AERA uređaj NIJE DOZVOLJENO prati u mašini za sudove. Preporučuje se
ručno pranje, kao i koriščenje sredstava protiv kamenca (ukoliko se koristi voda sa česme).

Garantni rok od pet godina (šezdeset meseci) od dana kupovine za proizvod HYLA EST važi
isključivo pod uslovom da je kupac vršio redovan servis proizvoda najmanje jednom godišnje, i
to od strane prodavca ili lica koje prodavac ovlasti. U suprotnom, grantni rok je dve godne
(dvadeset četiri meseca). Garantni rok od dve godine (dvadeset četiri meseca) od dana
kupovine za proizvod HYLA AERA važi bez obaveze vršenja servisa.
Pravo na garanciju ostvarujete samo kupovinom kod ovlašćenih distributera!

Sve informacije o servisu možete dobiti pozivom na 060/344 00 68

Ukoliko HYLA ima predstavništvo u zemlji u kojoj želite isporuku, ista je i moguća.

Load More

Pozovite
Navigacija