Potrošač prihvata propozicije ovog sajta samim činom registracije. Proces registracije je izuzetno jednostavan i od Potrošača zahteva samo osnovne podatke. Prilikom registracije Potrošač popunjava formular, a svaki naredni put je dovoljno da se Potrošač samo uloguje na svoj nalog. Kao registrovani član Potrošač ima mogućnost da u svako doba podnese zahtev da se iščlanjenje, čime će i Vaši podaci biti izbrisani iz naše baze podataka, u roku od 7 do 10 dana od dana kada zahtev bude primljen.

HYLA INTERNET PRODAVNICU možete koristiti u svojstvu “Registrovanog korisnika” ili “Gosta”.

Poručivanje proizvoda strane “registrovanog korsinika

Za registraciju i otvaranje korisničkog profila potrebni su nam sledeći lični podaci: Ime i prezime, e-mail adresa, broj telefona, adresa i mesto prebivališta, pol, datum rođenja i IP adresa.

Vaš HYLA profil dostupan je samo nakon registracije na HYLA web stranici sa tačnim registracionim podacima, tj. e-mail adresom i lozinkom – zato vas molimo da te podatke čuvate i da koristite sigurne (složene) lozinke. Preporučujemo da prilikom odabira kombinacije znakova za lozinku kombinujete velika, mala slova i brojeve, te da svakako upotrebite lozinku od barem šest znakova. Preporučujemo i da lozinku promenite makar jednom godišnje. Prodavac nema pristup lozinci, tako da je korisnik isključivo odgovoran za zaštitu svoje lozinke.

Svaki korisnik odgovara za tačnost i istinitost svih informacija koje je dao.

Korisnik garantuje da će svojim profilom upravljati lično, odnosno preko lica koje ovlasti.

Prodavac čuva podatke do opoziva ili odjave profila u skladu sa zakonskom regulativom Republike Srbije. Korisnik se može odjaviti u bilo kom trenutku, slanjem pisanog obaveštenja odgovarajuće sadržine u elektronskoj formi na e-mail adresu webshop@hylabeograd.rs (e-mail mora biti poslat sa elektronske adrese sa koje se korisnik prijavio kao registrovani korisnik) ili slanjem dopisa na adresu sedišta rukovaoca. Nakon što deaktivirate svoju registraciju (odjavite svoj profil na web stranici, odjavite se sa newslettera i sl.), HYLA INTERNET PRODAVNICA će čuvati vaše podatke u roku od 6 meseci od dana deregistracije, u cilju rešavanja eventualnih reklamacija iz prethodnog perioda.

Gore navedeni podaci (osim lozinke) i istorija porudžbina na vašem profilu, dostupni su zaposlenima u Aera Group d.o.o. Beograd i obrađivačima sa kojima rukovalac ima regulisan odnos, kada je to neophodno za ispunjenje svrhe obrade. Ako vas zanima ko sve može imati pristup vašim ličnim podacima, molimo vas pročitajte rubriku „Obrađivači i primaoci ličnih podataka.“

Poručivanje proizvoda od strane “gosta”

Kupovinu u našoj online prodavnici može ostvariti i neregistrovani korisnik – “gost”.

U cilju uspešnog obrađivanja narudžbine od strane “gosta” potrebni su nam sledeći lični podaci: ime i prezime, adresa i mesto prebivališta, adresa isporuke, e-mail adresa i kontakt telefon. Ukoliko ne pružite tražene podatke, HYLA INTERNET PRODAVNICA verovatno neće moći da obradi vašu porudžbinu i dostavi vam naručenu robu. Svaki korisnik odgovora za tačnost podataka koje je uneo.

U skladu sa načelom minimizacije podataka, od vas samo tražimo osnovne podatke, koji su nam neophodni za sprovođenje online prodaje, odnosno podatke koje će nam omogućiti da vas, u skladu sa propozicijama Aera Group d.o.o. Beograd i dobrim poslovnim običajima, informišemo o svemu što može doprineti poboljšanju naše usluge, sa jedne, te povećanju vašeg zadovoljstva našom uslugom, sa druge strane.